Η ρωσική εποπτική αρχή τηλεπικοινωνιών Roskomnadzor επέβαλλε πρόστιμο 1,1 εκ. ρουβλίων (περίπου 12.000 ευρώ) στον αμερικανικό ραδιοσταθμό Radio Svoboda (Radio Liberty) και στον γενικό διευθυντή του όπως και στις ιστοσελίδες που διαθέτει, επειδή δεν ανέγραφαν την ειδική σήμανση ότι είναι «πράκτορες ξένης χώρας», καθώς έχουν συμπεριληφθεί στο μητρώο των «πρακτόρων ξένης χώρας».

Στις 22 Ιανουαρίου οι συντάκτες του Radio Svoboda (Radio Liberty) είχαν δηλώσει στους The New York Times ότι ενδέχεται να κλείσουν το παράρτημα τους στη Μόσχα εξαιτίας του νόμου περί «πρακτόρων ξένης χώρας».

Την παρούσα στιγμή, στο μητρώο «πρακτόρων ξένης χώρας» έχουν συμπεριληφθεί 12 ΜΜΕ (πολλά από τα οποία είναι ιστότοποι του Radio Svoboda) και πέντε φυσικά πρόσωπα (μεταξύ των οποίων και η δημοσιογράφος Λουντμίλα Σαβίτσκαγια).

Η ένταξη των τελευταίων στο μητρώο έγινε μετά τον νόμο που υπέγραψε στα τέλη Δεκέμβριου ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν, σύμφωνα με τον οποίο φυσικά πρόσωπα που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό για πολιτική δραστηριότητα, όπως και πολιτικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό, εξισώνονται με «πράκτορες ξένης χώρας».