Τους νέους τιμοκαταλόγους της διαφήμισης για όλα τα Μέσα της ΕΡΤ ενέκρινε το ΔΣ της εταιρείας και συγκεκριμένα για την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα websites, τα Nέα Μέσα και το περιοδικό της «Ραδιοτηλεόρασης». Οι τιμοκατάλογοι περιλαμβάνουν τις διαφορετικές κατηγορίες διαφήμισης για χορηγίες και απευθείας διαφημιζόμενους, για την αμοιβαία διαφήμιση, για τις εκδοτικές εταιρείες, θέατρα – δισκογραφικές – μουσικές σκηνές καθώς και για τα Εθνικά Θέατρα, το Μέγαρο Μουσικής και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου.

Πηγή: typologies.gr