Ενώ ακόμη δεν έχουν κοπάσει οι αντιδράσεις για το σκάνδαλο των 20 εκατ. ευρώ με τη λίστα Πέτσα, η κυβέρνηση προχωρά σε νέα σκανδαλώδη καμπάνια προς τα ΜΜΕ.

Όπως έχει γίνει γνωστό σε άσχετο σχέδιο νόμου, που αφορά στα μέτρα για τους πλημμυροπαθείς, πέρασε διάταξη που προβλέπει απευθείας αναθέσεις για τη νέα ενημερωτική καμπάνια που βρίσκεται προ των πυλών για τον κορωνοϊό.

Το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε αιφνιδιαστικά τα μεσάνυχτα, δίνει τη δυνατότητα για απευθείας αναθέσεις υπηρεσιών επικοινωνίας, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, για την ενημέρωση του κοινού για τον κορωνοιό.

Με άλλη ρύθμιση του νομοσχεδίου χορηγείται προσαυξημενη έκπτωση για διαφημιστικές δαπάνες. Σύμφωνα με το άρθρο 8, η διαφημιστική δαπάνη εκπίπτει προσαυξημενη από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων κατά 100% το 2020 και 60% το 2021.

Δείτε σχετικό ρεπορτάζ του periodista.gr ΕΔΩ