Μείωση κόστους στις υπηρεσίες δεδομένων στην κινητή τηλεφωνία κατά την προηγούμενη διετία (2020-2021) και αυξημένη χρήση από πλευράς πολίτων και επιχειρήσεων που αξιοποίησαν το εργαλείο των τηλεπικοινωνιών και του ίντερνετ αποτυπώνονται στα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αλλά και της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), η οποία επιβλέπει την τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού στις υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.

Μάλιστα, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας για την στρατηγική, τις πρωτοβουλίες και τον σχεδιασμό του υπουργείου δηλώνει στο ΑΠΕ ΜΠΕ ότι «πρώτοι εμείς αναγνωρίζουμε ότι έχουμε ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σε αυτό τον τομέα. Και θα τα καλύψουμε άμεσα, μέσα από πρωτοβουλίες που διαρκώς αναλαμβάνουμε μαζί με τον αρμόδιο υφυπουργό, Θόδωρο Λιβάνιο, και μέσα από την υλοποίηση των μεγάλων έργων αναβάθμισης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών. Με προσήλωση στον σχεδιασμό μας και με τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, μέσα στα επόμενα χρόνια η Ελλάδα θα έχει καλύψει την απόσταση από τις τηλεπικοινωνιακά προηγμένες χώρες»