Η πληροφορία πως γίνονται ποιοτικές δημοσκοπικές μετρήσεις το τελευταίο διάστημα για την απήχηση των «τηλεοπτικών» βουλευτών των κομμάτων, έφτασε στα δημοσιογραφικά τραπέζια.

Γι’ αυτούς δηλαδή, που κατά κανόνα εκπροσώπουν την κυβερνητική παράταξη και τα άλλα κόμματα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με δυναμικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Οι ερωτήσεις που γίνονται προς τους πολίτες δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αναγνωρισιμότητα αλλά και με την απήχηση και δημοφιλία των συγκεκριμένων στελεχών.

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα σημαντικό εργαλείο τόσο για την επικοινωνιακή ομάδα των κομμάτων όσο και για τους αρχηγούς.